lauantai 3. heinäkuuta 2010

Ravelryssä innostuivat neulomaan Haruneita. Mää ja. En ole pitsineuleiden suuri ystävä vaikka tosi kauniita ovatkin. Mä en vaan osaa käyttää niitä eikä ne mun mielestä sovi mun tyyliin jota ei ehkä edes ole.



Malli: Haruni
Lanka: Drops Alpaca 120 g
Puikot: 3,5 mm
Muistiin: 249 silmukkaa ennen pitsikuviota




Tuli tosi hyvänkokoinen huivi, niinku näkyy. Pingotus oli jotenkin nihkeetä ja sit loppu vielä nuppineulatkin joten kauniit virkatut lenkit jäi pingottamatta. Tykkään tästä kuitenkin kovasti, kelit ei vaan ole oikein suosiolliset tällaisen lämpimän huivin käyttöön. Pitsihuivi-innostus muuten jäi päälle, alotin Muirin joka osottautuikin yllättävän helpoksi pienten alkuvaikeuksien jälkeen.

2 kommenttia:

Tess kirjoitti...

Nätti huivi!

Mulla on ollut Muir keskeneräisenä tammikuusta asti. Aloitin silloin, mutta innostus kuihtui alkuunsa, kun tajusin, että samaa kaaviota pitää toistaa loputtomasti. Nyt olen sitä taas vähäsen tehnyt välillä, joten jospa se kesällä tai syksyllä valmistuisi.

Maiju kirjoitti...

Ihana huivi! Mulle Muir oli jostain syystä yhtä tuskaa, kun jostain oudosta syystä en oppinut mallikuviota millään ulkoa.. aina piti tarkistella. Mutta ihana siitä tulee :)!