lauantai 14. kesäkuuta 2008

Pitkästä aikaa

Edellisistä sukista onkin jo aikaa. Olen kyllä useasti selaillut sukkakirjoja ja nettiä, aloittaakseni jotkut sukat. En vaan ole osannut valita ohjetta enkä lankaa. Sitte näin nämä. Tämä ohje ja mielessä kummitellut (tosiaankin kummitellut, kirjavat ja raidoittuvat ei ole mun juttu) lanka saattaisivat sopia yhteen.



Malli: Tikrun Rise and Shine-sukat
Lanka: Drops Fabel 67g
Puikot: 2,5 mm




Nää oli kivat tehdä, sopivasti keskittymistä vaativat, muttei kuitenkaan tylsät. Ja aika mielenkiintoinen kiilakavennus, hyvin toimii tuolla pohjassakin. Kiva kun joku jaksaa miettiä uusia juttuja, ei mun mielikuvituksella.. Langassa on kyllä tosi kauniit värit ja kivaa neulottavaa, mutta miksi noi kaikki värit on pitänyt sekoittaa noin?

Olen ollut tuolla Ravelryssä jo jonkun aikaa, mutta vasta nyt olen saanut aikaiseksi säätää omaa profiilia yms. Olen siellä nimellä LauraLaura. Kiva kun on kansainvälinen nimi, siellä tulee 27 sivua hakusanalla Laura. =)

3 kommenttia:

Sanni kirjoitti...

Kivannäköiset sukat! En ole testannut tuota lankaa, mutta se kiinnostaisi kovasti. Oletko ehtinyt vielä testailla miltä tuosta langasta kudotut sukat tuntuvat pidossa?

Laura L kirjoitti...

Kiitos! Olen niitä tässä kotona pitänyt ja tykkään kyllä. Olen neulonut tosta samasta langasta yhdet joululahjasukat, eikä ainakaan vielä ole tullut rutinaa, että olis rikki mennyt. Voisin jopa suositella! =)

Satu kirjoitti...

Hienot! Tykkäisin kovasti.